HTML

NORMAFÁZÓK, avagy a KÜRT Zrt. bicajos csapata.

- Mi a különbség a fa és a bicikli között? - Fán nem lehet biciklizni, de biciklin lehet fázni. :-) Ez így nem teljesen igaz, mert van a Normafa, amire fel lehet bicajozni. Ennek bizonyítása érdekében elhatároztuk, hogy mi, vagyis a KÜRT Zrt. bicajosai, egy héten legalább egyszer feltekerünk oda Budaörsről. Ez a blog a naplója a Normafás túráinknak.

2011.08.17-i túra leírása

2011.08.17. 20:27 Kóczián Tibi

Résztvevők:
Fabiányi Gábor (Fg)
Márton Miklós
Tolmár Gergő
Kóczián Tibor
Megtett út hossza: 19,55 km
Megtett szint: kb. 500 m
A túra teljes ideje: 2 óra 32 perc
A túra nettó ideje: 1 óra 34 perc (Az én kilométerórám szerint, de a többiek gyorsabbak voltak, és így többet vártak rám, a nettó idejük kevesebb egy-két perccel.)Normafáig tartó út nettó ideje: 1 óra 10 perc  Normafáig tartó út bruttó ideje: 1 óra 16 perc (indulás: 17:25 / szárny: 18:00 / KFKI 18:19 / Normafa 18:41 / Normafa elindulunk le: 19:28 / szárny: 19:48 / Kürt 19:57 )
GPS adatok: Nem volt GPS nálunk.

Turistautak.hu -val jelölt és mért utunk felfelé: http://tinyurl.com/62crccn
Turistautak.hu -val jelölt és mért utunk lefelé: http://tinyurl.com/3mp7sgo
Megjegyzések, leírások:
Röviden:
A normál úton mentünk fel és a szárny felé jöttünk le, majd tovább a murváson és utána jobbra el a Sóvirág utcán legurultunk a Kürt-ig hárman, Mikitől Normafán váltunk el.

 

2011-08-17:
Tegnap nekünk is voltak kalandjaink: Miki spd-s eldőlést mutatott be egy, az utat elfoglaló taxi mögött; a nehéz mászós szakasz előtt nem sokkal félre kellett húzódnunk a bokrok közé egy fatolvaj furgonja elől (vagy 2 köbméter fát vitt az erdőből haza...), és végül de nem utolsósorban Tibinek defektje volt, amit fent a rétesesnél vett észre és kezelésbe... :-)

Amúgy tök jó volt a tekerés, én nagyon élveztem.

Fg
 

 

2011-08-17:
Száraz melegben, jó tempóval tekertünk fel, még a bogarak is előbújtak, lehetett miattuk idegeskedni, de nem túlzottan.
Az igazi régi klasszikus útvonalunkon tekertünk fel és visszafelé a  ugyancsak régebben szokott úton gurultunk le. Semmi különös esemény nem történt útközben azon kívül, amit Gábor már leírt fentiekben. Persze elcsodálkoztam, mikor Mikit megpillantottam elfeküdve a taxi mögött, mert elsőre azt hittem, hogy olyan lendülettel tekert felfelé az utcába, hogy belerohant a taxiba. Pontban délután hatra ért fel a csapat a szárnyhoz. A szárny utáni sorompó után nem a lovarda felé mentünk az erdőben. Kellemes meglepetés volt az erdei úton, hogy a már megszokott keresztbe dőlt fatörzset valaki végre eltávolította és így nem kellett leszállni a bicajról, lehetett tekerni folyamatosan.
Normafán a rétesekből volt választék rendesen, mákos is volt, Démon viszont nem.
Nekem lapos első kerekem megbosszulta a lustaságom, hogy nem figyeltem rá, nem pumpáltam fel. A Normafán már tök laposra leeresztette magát.

Míg a többiek jókat diskuráltam nekem ki kellett cserélnem a belsőt. Legurulásnál jó idő volt, nem kellett a széldzseki.
 

Budaörs, 2011.08.17.

Tibi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kurtosnormafazok.blog.hu/api/trackback/id/tr253161057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása