HTML

NORMAFÁZÓK, avagy a KÜRT Zrt. bicajos csapata.

- Mi a különbség a fa és a bicikli között? - Fán nem lehet biciklizni, de biciklin lehet fázni. :-) Ez így nem teljesen igaz, mert van a Normafa, amire fel lehet bicajozni. Ennek bizonyítása érdekében elhatároztuk, hogy mi, vagyis a KÜRT Zrt. bicajosai, egy héten legalább egyszer feltekerünk oda Budaörsről. Ez a blog a naplója a Normafás túráinknak.

2011.07.20-i túra leírása

2011.07.20. 20:35 Kóczián Tibi

Résztvevők:
Bartal László
Márton Miklós
Klement Gábor (friss hús:-)
Kóczián Tibor
Szekeres Gábor
Tolmár Gergely
Megtett út hossza: 19,91 km
Megtett szint: kb. 600 m
A túra teljes ideje: 2 óra 55 perc
A túra nettó ideje: 1 óra 50 percNormafáig tartó út nettó ideje: 1 óra 2 perc Normafáig tartó út bruttó ideje: 1 óra 20 perc (indulás: 17:17 / szárny 17:55 / Normafa 18:47 / Normafa elindulunk le: 19:32 / Kürt 20:12 )
GPS adatok: http://www.sports-tracker.com/#/workout/surfersirl/8nho9jfecclb50ok
(Laci Sajnos csak a KFKI-nál indította el a track-elést, így az oda vezető út nincs a fenti track-en.)
Turistautak.hu-n jelölve a felmeneti utunk:
Turistautak.hu-n jelölve a lemeneti utunk: http://tinyurl.com/3l7uny4
Megjegyzések, leírások:

-----Original Message-----

From: Bartal László

Sent: Thursday, July 21, 2011 11:14 AM

To: Tolmár Gergely; Fabiányi Gábor; Kóczián Tibor; Papp Attila; Klement Gábor; Márton Miklós

Cc: Szekeres Gábor; Bárányos Orsolya

Subject: RE: Mai tekerés

BTW, a tegnapihoz annyit, h nagyon büszkék lehetünk magunkra, h a cudar idő ellenére is letoltuk a túrát.

És Gabcira különösen, ha némi combmasszázzsal is de teljesítette a kiképzést!

Gratula Hölgyeim :)! Fasza volt.

Egyedül a megállásokat (kivétel a rétesesnél) kellene elhagyni, h időben érjen mindenki a szeretteihez, pacemakeréhez, oxigénsátrához.

-------------------------

Friss hús

Ahhoz képest, hogy reggel úgy szakadt az eső, mintha dézsából öntötték volna, meglepően jó időnk lett délutánra. Sütött a nap mikor elindultunk és kellemesen lehűlt a levegő az előzőnapi kánikulához képest.
Kicsit csúszott az indulás több okból is kifolyólag, de ezt itt most felesleges részletezni. Klement Gabi első Normafázására készült és mi is örültünk, hogy egy új arc gazdagítja az amúgy is az egyéniségek terén széles spektrumú csapatunkat. Nem foghatjuk rá Gáborra azt, hogy miatta lett a túra ideje egy kicsit hosszabb, mint a szokásos (majdnem három óráig tartott), mert derekasan rótta velünk a hegyi ösvényeket, igaz neki szokatlan és kitett részeknél lelassult a csapat. Számára hátrány volt az is, hogy nem volt SPD pedálja és cipője, így a mászás számára nehezebb volt. Elvileg az elkövetkezendő alkalmakkor Orsi is velünk fog tartani, tehát lesz még frissülés a csapatban és reméljük ez így megy majd a későbbiekben is.
Klement Gabi a végén egy kicsit elfáradt, hogy fejben vagy testben azt csak ő tudja megmondani, de türelmetlenül kérdezte az Úttörővasút magasságában, hogy sok van-e még hátra. Persze az időjárás se volt rest és, hogy megmutassa ki az úr a háznál, vagyis akarom mondani a hegyen, az utolsó kilométeren ránk zúdított egy kis nyári záport, mialatt ragyogott a nyugati nap sárgás fénye.
Nem a szokásos úton mentünk fel, talán a sáros turistautak elkerülése végett és Miki és K. Gábor még erre is rárövidített úgy, hogy a KFKI-hoz felvezető aszfalt útról nem tértek le, az erdőbe.

A rétesesnél bőséges választékot találtunk és még az éhenkórászok tejfölös lángost is vacsoráztak.  (Persze mákos réteshez megint nem volt Démon.) A legurulásnál Miki már nem tartott velünk és a szárnytól Laci is előre hajtott, mert sietett valahova. Végül is szerencsésen visszaértünk a Kürtbe és szerintem Klement Gabi már ma este a bicajokat fogja nézegetni a neten, mert most a Laci kölcsön Hauserjével nyomta. :-)

Budaörs, 201107.20.
Üdv,
Tibi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.