HTML

NORMAFÁZÓK, avagy a KÜRT Zrt. bicajos csapata.

- Mi a különbség a fa és a bicikli között? - Fán nem lehet biciklizni, de biciklin lehet fázni. :-) Ez így nem teljesen igaz, mert van a Normafa, amire fel lehet bicajozni. Ennek bizonyítása érdekében elhatároztuk, hogy mi, vagyis a KÜRT Zrt. bicajosai, egy héten legalább egyszer feltekerünk oda Budaörsről. Ez a blog a naplója a Normafás túráinknak.

2011.07.27-i túra leírása

Megtett út hossza: 19,44 km
Megtett szint: kb. 600 m
A túra teljes ideje: 2 óra 1 perc
A túra nettó ideje: 1 óra 36 percNormafáig tartó út nettó ideje: 1 óra 12 perc Normafáig tartó út bruttó ideje: 1 óra 17 perc (indulás: 17:15 / Normafa 18:32 / Normafa elindulunk le: 18:52 / Kürt 19:16 )
GPS adatok: Nem volt GPS nálunk.
Turistautak.hu-n jelölve a felmeneti utunk: http://tinyurl.com/3fwr57w
Turistautak.hu-n jelölve a lemeneti utunk: http://tinyurl.com/3l7uny4
Megjegyzések, leírások:

Alig jött össze

Csak Gábornak és Mikinek felelt meg csak a szerdai nap a bringázásra, Gergő meg  a reggeli rohanásban otthon hagyta a cuccát. Nekem is bizonytalan volt, hogy tudok-e menni, de az utolsó percben mégis úgy alakult, hogy ráértem. Hárman, negyed hatkor elindultunk a szokásos tempóval a szokásos úton.
Miki kicsit lemaradt a szűk erdei ösvényeken, de a szárnyhoz elsőnek ért fel. Úgy három percet pihenhettünk, aztán már gurultunk is tovább a múlt heti útvonalon az aszfaltút alján levő lovardához. Ott, ahol vissza szoktunk hajtani az erdei földútra, Miki már nem tartott velünk, tovább tekert az aszfalton, mert sietnie kellett haza.
Miután elköszöntünk Mikitől, Gáborral lelkesen róttuk a métereket, de sajnos kipörögtek a kerekek a nyálkás, saras sziklás meredek résznél. Gábornak tovább sikerült nyeregben maradni, én már az alján elcsúsztam, és az spd pedálnak köszönhetően el is dőltem a bozótosba. Amúgy annyira nem volt nedves és saras az erdő, hogy ne lehetett volna élvezni a bringázást, de azért oda kellett figyelni a csúszkálós részeknél, és néha az ember a pofájába is kapott a kerékről lepörgő sárból.
Mivel ketten voltunk csak, és jó tempóval haladtunk, meglepő volt számomra, hogy a nettó időnk a Normafáig több lett mint egy óra. Hiába éreztük úgy, hogy jól nyomjuk, valahol elcsúsztunk az idővel, mint a kerekek a nyálkákon.
Fent a rétesesnél gazdag kínálat fogadott, még gesztenyés rétes is volt, de mi nem időztünk soká, fejenként kettő rétes elfogyasztása után indultunk is vissza. Gábornak is sietnie kellett haza, és persze hiányzott a csapat sokasága, aminek zsongásában olyan kellemesen rohannak a percek. :-)
A már korábban említett nedvesedés a földutakon nem akadályozta a lefelé történő száguldozást, jó tempóval haladtunk, és hogy még hamarabb hazaérjünk, a szárnynál a kis dombtetőnkre se mentünk fel, minek köszönhetően 24 perc alatt értem a KÜRT-höz a Normafáról. Gáborral elváltunk egymástól a Sóvirág és a Domb utca találkozásánál, ő haza vette az irányt, ezért történt úgy, hogy egyedül érkeztem vissza.
A hét elején azon gondolkoztam, hogy vajon a többiek milyen élményeket fognak majd mesélni a heti túráról, és azt majd, hogyan fogjuk összegyúrni egy rövid beszámolóba. Erre mit hoz a sors, megfordult a helyzet, és gyakorlatilag egyedül csak én fejeztem be a túrát a szokásos útvonalon, és most azon gondolkodhattam, hogy hogyan foglaljam össze röviden a történetet a többieknek. :-)

Budaörs, 2011.07.27.

Tibi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.