HTML

NORMAFÁZÓK, avagy a KÜRT Zrt. bicajos csapata.

- Mi a különbség a fa és a bicikli között? - Fán nem lehet biciklizni, de biciklin lehet fázni. :-) Ez így nem teljesen igaz, mert van a Normafa, amire fel lehet bicajozni. Ennek bizonyítása érdekében elhatároztuk, hogy mi, vagyis a KÜRT Zrt. bicajosai, egy héten legalább egyszer feltekerünk oda Budaörsről. Ez a blog a naplója a Normafás túráinknak.

2011.08.24-i túra leírása

Megtett út hossza: 19,30 km
Megtett szint: kb. 500 m
A túra teljes ideje: 2 óra 28 perc
A túra nettó ideje: 1 óra 30 perc Normafáig tartó út nettó ideje: 1 óra 5 perc  Normafáig tartó út bruttó ideje: 1 óra 10 perc (indulás: 17:14 / szárny: 18:46 -18:48 / KFKI 18:03 - 18:04 / Normafa 18:24 / Normafa elindulunk le: 19:00 / szárny: 19:25 -19:35 / Kürt 19:42 )
GPS adatok: Nem volt GPS nálunk.

Turistautak.hu -val jelölt és mért utunk felfelé: http://tinyurl.com/62crccn
Turistautak.hu -val jelölt és mért utunk lefelé: http://tinyurl.com/3mp7sgo
Megjegyzések, leírások:
Röviden:
A normál úton mentünk fel és a szárny felé jöttünk le, majd tovább a murváson és utána jobbra el a Sóvirág utcán legurultunk a Kürt-ig. (Gábor tévedésből a felmeneti úton jött le és a Sóvirágra már nem fordult rá, hanem egyenest haza gurult.)

Melegben is jól esik!

Rekkenő hőségben indultunk el. Mikor kiléptünk a KÜRT bejáratán, mintha egy tetőtéri kazánházba léptünk volna be, olyan hőség fogadott. Mondhatnám, pofán vágott minket a forróság. Felfelé a szokásos dolgok történtek, vagyis semmi különös. Gergő ért fel elsőnek a szárnyhoz, ahol rögtön lőtt is magáról egy gpoyw -t:

Aztán Gábor és én is felértünk.

A szárny után kicsit ráhajtottunk, hogy Gergő egyik levelében írt 58 perces szintidőt megcsináljuk, de nem sikerült. A meleg ellenére nem volt vészes a bringázás, igaz csöpögött rólunk a víz rendesen. El is gondolkoztam azon, hogy a kulacsainkból vagy belőlünk fogyott-e több víz. Fent a rétesesnél a szokásos bőséges rétes kínálat fogadott, és volt mákos meg Fekete Démon is, így azt hiszem ezt a témát lehet ejteni örökre.
A legurulás már nem volt olyan uncsi, mint a felfelé út. Gergő a harmadik percben perecelt egy nagyot, az útmenti csalános lett a landolási zónája, ahova a szorosan utána guruló Gábor is beugrott. Azért írom, hogy ugrott, mert nekem úgy tűnt, hogy az SPD-be szorult cipőit a vázra görnyedt  guggolásos testhelyzetből való ugrással szabadította ki, és így hagyta el légi úton a dőlő bringát. Remélem érthetően sikerült leírnom az akciót! Szóval Gergő és Gábor egy és ugyanazon csalánosba érkeztek, de Gergőnek látványosabb becsapódási krátere keletkezett, amit meg is örökítettünk fényképen.

Fizikai személyi sérülések nem igazán keletkeztek, csak Gergő lukasztotta ki tenyerét, és persze a csalán jól össze csipkedte őket. Állítólag  ennek a kellemetlen növénynek a csípése gyógyszer az ízületi betegségekre, ami előkezelésként gondolom hasznukra lesz majd az őszi hűvös tekeréseknél. A kézsérülés ragtapasszal való ellátása után készítettük el a fenti fényképet, amin Gergő úgy néz ki, mint az alábbi, úgynevezett ,,Pioneer-táblán" látható férfi alak, akit az űrbe küldtünk.

,,Pioneer-táblák grafikus üzeneteket tartalmazó, arannyal bevont alumínium lemezek, melyeket a Pioneer–10 és a Pioneer–11 űrszonda fedélzetén helyeztek el, abban a reményben, hogy földön kívüli értelmes lények találnának rá az űrszondákra, és így üzenetet tudnak hagyni számukra. A Pioneer-tábla volt az első fizikai üzenet, amelyet a világűrbe küldtek. A táblákon a férfi és a női emberi test látható, valamint több szimbólum, melyek az űrszonda eredetéről, a Földről és az emberi fajról tájékoztatnak."

Lefelé a továbbiakban először Gábor tért el a megszokott utunktól, és tett egy kis kerülőt, majd Gergő is csinált egy kis elkavarást, de végül ismét egymásra találtunk. A szárnynál találkoztunk Kiss Petivel (srác a Bixpert-től) és feleségével. Éppen meghitt bringás naplementéjüket sikerült megzavarnunk, de vidáman vették a dolgot. A közös fényképezkedés és dumcsi tíz perce után lendületesen legurultunk a Kürthöz.

Jó kis bringázás volt ez is! :-)

2011.08.24.

Tibi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.