HTML

NORMAFÁZÓK, avagy a KÜRT Zrt. bicajos csapata.

- Mi a különbség a fa és a bicikli között? - Fán nem lehet biciklizni, de biciklin lehet fázni. :-) Ez így nem teljesen igaz, mert van a Normafa, amire fel lehet bicajozni. Ennek bizonyítása érdekében elhatároztuk, hogy mi, vagyis a KÜRT Zrt. bicajosai, egy héten legalább egyszer feltekerünk oda Budaörsről. Ez a blog a naplója a Normafás túráinknak.

2013.05.09-i túra leírása

2013.05.10. 12:37 Kóczián Tibi

Résztvevők:
Márton Miki
Kóczián Tibi
Megtett út hossza: ? km
Megtett szint: ? m
A túra teljes ideje: 1 óra 28 perc
A túra nettó ideje: ?

Normafáig tartó út nettó ideje:
?
Normafáig tartó út bruttó ideje: 1 óra  (indulás: 17:30 / szárny: 18:00./ KFKI ? / Normafa 18:30 / Normafáról elindultunk le 18:30 / Kürt 18:58 )

Megjegyzések, leírások:

Tegnap nem sokan jöttünk össze én is azt hittem elmarad a tekerés. Szerencsém van mert a szobám ajtaja szemben van a Miki öltözőjével és mikor lejött megdumáltuk az aznapi tekerést. Gondoltam lesz majd 5 felé némi készülődés és majd automatikusan én is csatlakozok, de sehol senki nem jelent meg, csak Miki.
17:30-kor indultunk el a szokásos úton. Jól haladtunk a szárnyhoz fél óra alatt felértünk, majd a KFKI széléig az aszfaltúton mentünk fel. Onnan a Gyula féle úton tekertünk fel a Normafára. Jól haladtunk egy órás bruttó időben sikerült felérni. Mivel nekem sietni kellett vissza, rögtön el is indultam lefelé ugyancsak a Gyula féle úton, aminek az elején kicsit elkavartam és a drótkerítések mentén jutottam vissza a helyes útra. Aztán minden ment a szokásosan, két perccel hét óra előtt visszaértem a Kürtbe. Az induláskori gyors döntés és kapkodásnak köszönhetően néhány eszközt elfelejtettem magammal vinni, mint a sisak, szemüveg és a kesztyű. A szemüveg nagyon hiányzott, rengeteg bogár lelte halálát szemem tükrében. :-( Sajnos.

Megint jót tekertünk! :-)

Fénykép és film nem készült, de itt egy kisfilm, ami megtévesztésig hasonlít, ahhoz az úthoz és stílushoz, amit szoktunk csinálni a Normafázós bicajozások alkalmával. Feltekerünk nem kis ügyesség árán a keskeny földutak és karsztos sziklákkal tarkított füves tisztásokon át, majd rövid pihi és leszáguldunk, akárcsak ebben a kis kreatív filmecskében:
 

Chris Akrigg - five from chris akrigg on Vimeo.

Börs,

Tibi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kurtosnormafazok.blog.hu/api/trackback/id/tr865292813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása